RSS

Thursday 29 July 2010

Aurat Saya Maruah Saya~!!

Assalamualaikum wbt..

Buat pembaca yang saya kasihi dan saya hormati..hari ini saya mahu share rangkaian gambar2 untuk tatapan bersama. I hope it'll stimulate you to read every inch of these=).Sepanjang bercuti di Malaysia setakat ni,macam2 perubahan yang saya jumpa. Ada yang tidak pernah bertudung,lalu berani mengenakan tudung.Ada yang bertudung labuh sebelum ni,tiba2 memakai senipis2 dan sekecil2 tdung..Apa2 pn,mari kita check niat kita,dan kita check amal kite.so read through girls~~!!


Tutup+Aurat+Yg+Betul_2

Tutup+Aurat+Yg+Betul_3

Tutup+Aurat+Yg+Betul_4

Tutup+Aurat+Yg+Betul_5


mari sama2 kita perbaiki diri
Jangan takut untuk lakukan perubahan,niatkan lillahitaala,InshaAllah...

 
Copyright SMSA Women 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .